Jag saknar dig så otroligt mycket.

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara det här. Men jag vill iaf bara skriva av mig lite.
Jag har en otroligt fin vän som är en utav dom underbaraste personerna jag mött på denna jord. Under den senaste tiden har vi glidit ifrån varandra rätt rejällt. Iaf från min sida så jag känner. Förr träffades vi alltid. Nu träffas vi ungefär 5 gånger i månaden om man inte räknar med dagarna i skolan typ. Den här personen är en utav dom viktigaste personerna jag har. Det är förens nu jag verkligen fattar hur mycket jag behöver henne. Jag klarar mig inte utan henne, helt ärligt. Så många gånger nu under den här tiden jag har varit borta på någon sak med andra vänner, och tänkt ''Tänk om hon ändå hade varit här, då hade jag haft så mycket roligare, då hade det där dåliga kanske inte hänt, för jag vet att hon alltid hjälper mig med att göra dom rätta valen''
I stort sett varje gång har jag tänkt så. Jag har alltid känt att det har fattats nått. För utan henne är jag inte hel. Hon är den som alltid har hjälpt mig. Och det är jag oerhört tacksam för.
Jag har jätte dåligt samvete för allt som har hänt under denna tid. Jag vet att jag inte har varit den bästavännen. Det vet jag. Jag har inte alltid funnits där för henne. Jag har inte varit med henne lika mycket som jag borde ha varit. Jag är verkligen otroligt ledsen över det. Jag ångrar det otroligt mycket. För den personen är verkligen värd allt på jorden. Hon är den äktaste vännen jag har. Hon har aldrig svikit mig. Hon har alltid fått mig att må bra, oavsett vad! Jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till. Jag vill ha tillbaka dom gamla tiderna med henne. Då det var bara hon&jag. Det var dom bästa tiderna. Det var verkligen hon och jag mot världen. Och så ska det va nu också. Det ska alltid vara hon och jag mot världen. Den här personen heter Malin Rydberg. Och hon är min bästavän. Och det kommer hon alltid va. Oavsett om hon vill det eller inte. Även fast jag kanske inte visar det så bra. Så kommer hon alltid att vara det. Jag älskar dig bästata. Du betyder allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Din Maliiinooo

Kajsa.. Jag vet inte vad jag ska säga, du är värd hela världen och det hoppas jag att du vet ! Jag önskar att det var som förr, Fredagarna i täby eller som den gången vi satt hemma hos mig med varsin data, alla de dagarna har jag skrattat på riktigt jag tror på ärligt att jag aldrig haft sså roligt med någon som jag ALLTID har med dig ! Du har alltid hjälpt mig, med de saker som jag tillexempel vill men vid det tillfället inte klarat av.. Kommer du ihåg när vi var hemma hos mig och du skrev "jag saknar dig" till R och vet du har glad jag egentligen blev, det sjukaste är att det är mest mitt fel att vi glidit ifrån varanda och jag bet om ursäkt för det men jag vet att vi löser det här för det kommer alltid vara Kajsis&Majlin det spelar ingen roll.. Du är den enda som jag vet alltid finns där och jag hoppas du vet att du kan ringa mig när som helst jag kommer på en sekund om jag så ska springa ! Jag orkar inte utan dig men jag vet att du klarar dig, du är starkare nu än någonsin glöm aldrig det! Nu är det nytt år och det här SKA bli vårt år M&K <3 Jag älskar dig, Bästavän <3<3<3<3

2012-01-08 @ 01:26:53 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: