?

* Att när jag var liten så kallades jag solstickan för jag liknade tydligen hon på
själva asken, med håret?
* Att jag är sockerberoende. jag skojar inte! om jag inte får något med socker i, då
blir jag så sjuuuuukt arg. Det är så sjukt, jag går och småäter hela tiden.
Jag testade skriva upp en gång vad jag åt på en hel dag,
ALLT var onyttigt och innehållde bara socker typ. Men nu så har håller
jag på att sluta med det.
*Att när jag blir arg då stänger jag alltid in mig på mitt rum och sätter
på Justin Bieber på högsta volym och sitter där i timmar typ.
* Att när jag var liten när jag blev arg då slet jag ner alla skor i skostället och
drog av mig allt hår typ. Så nu brukar dom alltid mobba mig med det för att jag
har så tunt hår, eller hade rättare sagt.
snygga kläder btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: