HAHAHA! humor




Haha! Förut när jag var på ikea med mina systrar mamma och mathilda,
då hade jag och min ena syster så tråkigt när vi satt och
vänta på dom andra, Så då ropade vi
upp i högtalarna att vi hade tappat bort våran syster...
HAHAHHAHAHAH!
ni anar inte hur mycket jag garva... jag har klippt bort allt garv nu i videon, för jag lovar
er det skulle inte vara kul att sitta och lyssna på mig när jag
sitter och garvar i 5 min..
Men ja, detta inlägg är tidsinställt som sagt. Så ni som läser detta kan gärna lägga in en kommentar
så jag blir lite glad sen, när jag har tillgång till data :D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag!

Kram :)



ps. Glöm inte bort att man kan vinna en Ziperall i min blogg!

2011-08-10 @ 12:44:39 | URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: