hemma efter en gaaalen kväll!

Tjooo coolingar !
Nu är jag hemma efter en gaaaalen kväll. Grrryyym var den. Så sjuukt kul. Jag och Malin åkte först in dit och då träffa vi först Fredrik och några till. Sen Olivia, Kajsa o Hannes. Sen träffa vi några till. Sen börja musiken så då trängdes vi oss in i mitten och träffa Alex och Sara där. Så var vi där och dansa typ .. Men sen var man typ tvungen att gå ut ett antal gånger för jag har typ klastrofobi :s och sen när det börja bli senare blev det så galet kul. Bra musik, galet kul folk och dansa galet med alla . Och sen hände det lite grejs, men det behöver vi inte ta här :D:D
Men iaf juste.. Jag såg han ni vet som sjunger what are words där, han sjöng där.. Och sen var massa andra bra där ochså. Men ja, nu så är jag hemma iaf. Och snart ska jag sova tror jag, är gaaalet trött.
lägger upp bilder imorgon från idag btw.
Men nu ska jag sova. godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: