Kajsa och mobiler går inte ihop!

Jag har glömt och säga att i Italien så gick min rosa mobil sönder.. Det kom sån där sololja i hela mobilen + i 3 andras mobiler ''/ Så, jaa... En månad hade jag den där mobilen då R.I.P. Okej det är typ rekord. Jag har exakt nya mobiler varje månad. Jag skojar inte. Folk mobbar mig för att jag är så dålig. MEN nu ni.. nu ska ni få höra. För ett halvår sen tappade jag bort en mobil i Uppsala någonstans, och sen förra veckan nu så ringde en gammal gubbe och sa att han hade hittat den i sin bil? Haha, låter helt knäppt. Men nu har vi hämtat den så nu har jag den ist. Bra va? Nu ska vi se hur lång tid det tar innan jag tappar den igen......... hahahaha!
okej, jag erkänner jag är SÄMST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: