Biff&Beanese föralltid <3

Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara hur glad jag är att fått lärt känna dig.
Jag har bara känt dig i några månader men dom månaderna känns
som om jag har känt dig hela mitt liv.
Jag känner mig så otroligt trygg med dig. Jag har kommit närmare dig än vad jag har gjort till
personer jag känt hela mitt liv. Tänk om du inte hade börjat i NGF?,
då kanske vi inte skulle ha träffats.. Då kanske jag inte hade varit så här lycklig?
Och vem skulle jag göra alla dom här galna sakerna med då? Nej ..
nu skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig.
Ingen kommer någonsin kunna dela på oss. Du&jag är ett levande bevis
på att äkta vänskap verkligen finns. Med dig delar jag några utav dom galnaste minnena ihop,
och mer kommer det bli. Jag älskar dig Felicia Hellgren ♥
Jag kommer alltid stå på din sida och stötta dig, precis som du har gjort för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: