sooorryyy..

Hejsan snyggingar!
Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har gjort så sjukt mkt på dom här 2 senaste dagarna. Jag kan berätta lite kortfattat.
tisdags: då var jag, malin och ida på ung08 , det var gryyyymt! jag och malin dansade så sjukt mkt med alla. Vi träffade även några roliga killar där som var lika gamla som oss typ. Den dagen var typ en av dom roligaste dagarna på hela sommarlovet. :D Sen efter åkte vi till sumpan och sov där iaf.
onsdags: då åkte jag hem från sumpan och träffa min söta kusin. Och så var jag med henne hela dagen.
idag: så började ju skolan, så då gick vi typ igenom massa saker och hade fångarna på länna? :s och sen kolla film.
Så, jaa.. det låter inte som jag kanske har gjort så mkt. Men jag kan säga att jag är helt död nu.
Men nu har jag iaf precis tagit en dusch och sitter nu och snackar med Alexander ♥
Fast jag funderar på sätta på en film nu. Men ni får ha det bra. Puss!
4 bilder från tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: