Ensam hemma med syster.

OJSAN.. glömde bort att jag ens hade en blogg. Men aja, here i am!
Men iaf idag känns som det jag har gjort allt och ingenting. Men först när jag vaknade så duscha jag, sen precis när jag kommer ut ur duschen smsar steffi och säger att det är jätte viktigt att jag hänger med henne till norrtälje. Så jag hade 10 min på mig att hinna fixa mig och springa till bussen, så jag klär på mig, borstar tänderna och utan att ha ens borstat mitt hår och sminkat mig springer till bussen och åker till norrtälje. Kul! fast sen på bussen sminkade jag mig och satt upp håret i en toffs. Usch! Sen så gick vi och tittade på ngn fotbollskupp, sen drog vi vidare till donken och solariumet. Najs! Sen tog vi bussen hem. Och nu har jag och min syster lagat tacos, woopwoop vi är ensamna hemma så just nu står vi och dansar med musik på högsta volym. Standard.
Aja, det var min dag iaf. HAHA. fattar inte hur jag orkar berätta allt... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: