I am tired of this now.

Jag tänkte göra en liten snabb uppdatering nu.
Min födelsedag idag har iaf inte varit som jag hade tänkt mig alls. Visst, jag har fått jätte fina presenter blandannat en iphone4, pengar, kläder, smycken osv. Sen har jag ätit jätte god mat och fått hur många gratulationer som helst, det värmer verkligen! Men sen har det hänt saker som har förstört allt lite..Tänker inte gå in på det mer.. Hoppas alla får en jätte bra kväll. Så får väl jag göra det bästa av situationen..
Förlåt Alex o Malin för att jag inte hänger med er ikväll. Jag älskar er ♥
bild från i sommars.

Kommentarer
Postat av: fanny wikström' - WEBBDESIGN & SKÖNHET

Hej sötnos!

Sugen på att beställa en sjukt avancerad bloggdesign och få den precis som du vill ha den?

Just nu har jag sänkt priset till bara 100 kr och det pågår 3 dagar, ta chansen att få en galet snygg blogg!



Läs mer om hur det går till på länken:

http://fannywikstrm.blogg.se/2012/january/vill-du-ha-en-snygg-valgjord-design-som-inne.html#comment

2012-01-01 @ 20:42:07 | URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: