näspiercing

Wohoo! Det var den hemliga presenten!
Jag och Kajsa tog den idag ju. Asnajs! jag och Kajsa var så sjukt närvös innan asså, att jag höll på dö typ nej men jag höll på svimma för jag är så rädd för sånt här, haha! men det gick ändå ganska bra iaf. Jag hade ju Jennifer brevid mig som jag höll handen i, och steffi framför mig som filmade under hela tiden haha! Och sen när han väl tog den så, skrek jag asmycket tydligen.. Hahah! Och om det gjorde ont? Jaa, det gjorde det! Men jag trodde faktiskt att det skulle göra ondare, men klart det gjorde ont. Kanske för 1 till 10 så var det 7-8!
Men ah. Jag är nöjd iaf! Nu väntar jag bara på att få byta sån där piercing, jag ska ju ha ring ist! :)
usssssch, det var jätte mycket blod :S

Kommentarer
Postat av: Rhonia

Hur gammal måste man va??

2011-12-27 @ 21:26:37 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: