Steffi och Malin.

Tjo snyggisar!
Dagen har spenderats med mina fina flickor Steffi och Malin och sen var Joseph och Tom med också! Trevlans trevlas! Steffi tog hål i naveln, sen åt vi på donken, sen åkte skjussa Tom oss till Steffi så chillade vi hemma hos Steffus. Haha, jag och malin var lite flummiga som vanligt. Stackars dom som var tvungen att titta på när vi dansade och flög flygplan.. Hahaha! Kul vare iaf!
Men det var typ min dag, annars har det inte hänt så mycket kom hem vid 9 ungefär sedan dess har jag softat framför datan ungefär. Men aja, nu ska jag gå och hämta nått o dricka håller typ på dö.
bebisarna från i somras. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- jag ska umgås med några kompisar, själv? :)

2011-12-29 @ 17:08:11 | URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: