Steffi räddar min dag.

Tjo man!
Min dag började väldigt bra känner jag.. jag väcktes av att jag fick sendrag i foten, Sen blev jag tvingad till att gå upp klockan halv 8 för att åka och rönka min rygg i Norrtälje. Och inte nog med det så hade jag under hela natten jätte hög feber, och tydligen har jag inflammation i hela lungorna och det där. WOHO! säger jag verkligen. Alltid är det jag som alltid ska ha så tur med saker....
Nejmen, Steffi kommer hit och hämtar mitt busskort snart. USCH, det känns som om jag inte har träffat henne på år och dar! Så hon räddar min dag lite sådär, för då behöver jag inte sitta helt forever alone hela dagen iaf ;)
Aja, vi hörs! Puss ♥
sliten tjej.

Kommentarer
Postat av: Elin♥

SV: ja jag önskar mig en iPhone sj? :)<3

2011-12-22 @ 16:47:27 | URL: http://ellinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: