The wave bilderna

I lördags så var jag ju på The Wave. Det var gryyyymt! Förutom att vi fick stå i över 2 timmar ute i regn/snö med sommarskor typ, fast jag hittade några killar som jag stog och pratade med hela vägen :s Men det var det ända som var dåligt, annars hade vi det hur kul som helst. Bra musik, roliga människor osv. Jag och Kajsa var även lite busiga, haha men det ska vi inte prata om... Sen vid 1 typ drog jag och Kajsa hem och sov i hennes stuga. Sen dagen efter det har jag varit sjuk, jag antar att det är för vi stog i den där kön och halvt frös ihjäl :s

Tack för en as grym kväll Kajsa, Vicann och Alexandra!
Ni är underbara♥

Kommentarer
Postat av: Maj

Fian bilder! :)

2011-12-20 @ 13:20:44 | URL: http://majkanlayothin.devote.se/
Postat av: Maaj

Fina*

2011-12-20 @ 13:21:19 | URL: http://majkanlayothin.devote.se/
Postat av: alexandra

taaack själv fina du! <2

2011-12-20 @ 20:34:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: