VARNING FÖR ARGT INLÄGG..

ASSÅ SERIÖST? VARFÖR FINNS BUSSAR NÄR DOM ÄNDÅ INTE KOMMER NÄR DOM SKA KOMMA?!
Usch. jag är så arg så jag håller på döda mig själv.. Haha okej nej men jag är så sur så ni inte anar asså. Jag skulle ju ta bussen 19.49! så jag börjar gå där vid 40 och det tar liksom 10 min att gå till bussen från mig. Men precis när jag ska börja gå, tror inte ni då att jag ser busshelvetet åka där nere då... Så jag försöker att springa, haha och det är verkligen fysiskt omöjligt att hinna och då menar jag verkligen det.. Så jag springer och springer även fast bussen har gått ända ner till busshållplatsen bara för att jag är så sur.. Så sen är jag tvungen att gå där hela vägen tillbaka i mörkret och jag som är mörkrädd också det gjorde inte saken bättre. Aja, mamma var med som tur va iaf. Förlåt mamma för mina utbrott under hela vägen hem.. Usch, jag säger bara en sak. När jag blir riktigt riktigt riktigt sur, då är det inget och leka med. Man behöver bara ta ett steg för långt och jag irriterar mig på det. Inte bra det asså... Aja. Nu ska jag försöka lugna ner mig själv och titta efter nästa buss...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: På nyår ska jag vara med en vän! Själv då? :)

2011-12-29 @ 21:10:57 | URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: