Dagen i bilder,

Idag vaknade jag upp hos min vän Steffanie. Gårdagen blev väl okej. Först så var jag och åt pizza med min bror o Jennie efter ett väldigt kaos innan det.. Sen drog jag till bergshamra, men så blev det massa kaos där med. Så det sluta med att jag satt själv ute och väntade i en halvtimma på dom andra, men sen kom Joel och hämta mig. Sen var vi hos Ante ett tag, sen åkte vi vidare till Mathilda. Sen åkte vi tillbaks till Ante igen. Sen drog jag och Steffi hem till henne nångång och gick och la oss typ och somna direkt. Sen idag har jag och Steffi chillat galet och planerat lite inför imorgon, eftersom vi är lediga då! Och sen vid 4 drog jag hem till min mormor och åt mat med släkten och så. Jätte mysigt. Sen så kom jag hem nu ungefär och nu sitter jag och planerar lite till med Steffi.
Aja, jag uppdaterar mer sen. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: