shopppaaaaaa

Hellu :)
Just nu sitter jag och äter godis , hehe tjockis. Men jag har gjort så sjukt mycket idag så jag får göra det idag. Haha, iaf imorse så åkte jag till sjukhuset och tog spruta, usch! Det är det ondaste jag vet :/ Men sen åkte jag hem och fixa mig sen drog jag till uppsala och shoppa med min syster o päronen. Fick med mig en jacka, ett par skor och massa kläder hem. Tacccck mam o pap♥ Hehe, dom fick betala allt, Uuppsss :) Haha, sen vid 6 drog vi hem och sen åkte vi o lämna min syster i Norrtälje. Och blablabla.. :p Och aa nu sitter jag här och har asont i ryggen och fötterna från idag. Inte bja! men nu så ska jag ringa en filur och hitta på ngt. bye

Kommentarer
Postat av: badbollen

Awesome

2011-11-03 @ 22:47:00 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: