Hiss/diss

HISS:
* Malin Rydberg! Hihi, såklrt måste jag hissa min bästavän. Jordens finaste person. Som alltid finns för mig. Jag vet seriöst inte vad jag skulle ha gjort utan henne. ♥
* Jag börjar på gymnasium nästa år, Kan seriöst inte bli bättre? Nya människor. Nya plats. Och sen det bästa, slippa alla människor i Länna.. Hehe! Nämen kommer sakna vissa faktiskt!
* Jag fyller 15 år om 43 dagar! + att det bara är 36 dagar tills julafton ! WOHO :)
DISS:
* Falska personer.. You name it... Så idiotiska människor...
* Falska rykten . Seriöst? personerna som skapar alla dessa rykten, verkar ju iaf ha ett sjukt tråkigt liv. :S

Kommentarer
Postat av: Maalinoo

Jag älskar dig bästavän !

Du är det absolut bästa jag har, skulle verkligen inte klara mig utan dig Kajsis !

2011-11-19 @ 22:32:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: