tjohej.

jag tror jag måste vara den bästa på att göra spontan saker.
jag planerar ALDRIG när jag gör ngt. jag kan liksom bara på en sekund bestämma mig för att åka 2 timmar bort och träffa någon elr nått sånt. Det är liksom så jag är, elr rättare sagt Malin har lärt mig till att bli :)
men iaf steffi smsade mig mitt på dan idag typ och sa att vi skulle dra till norrtälje så vi drog dit och köpte lite saker.. blandannat present till min syster som fyller år imorgon! Och sen varsin bulle och choklad HEHE.. tjockisar som vi är! Men jag gillart! Aja, nu måste jag fixa lite saker. Puss

Kommentarer
Postat av: Terese

Lagt till dig med. :)

Allt bra?

2011-11-27 @ 10:43:18 | URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: