tralalal galen kväll

Hellu :) tänkte blogga nu bara för att min söta vän Jasmine sa att jag skulle göra det så japp... Men vet egentligen inte vad jag ska skriva? Ikväll så åkte jag iaf först med mina två systrar o min systers kompis till min kusin och dom typ spela nått spel. Sen ringde Ante och sa att jag skulle dra hem till han. Så då åkte jag hem och typ fixa mig lite, och gick dit typ halva vägen sen hämta joel upp mig. Sen var jag där tills klockan 12. För jag orkade inte vara kvar.. Det spåra lite grann.. Haha! Så då skjussa joel hem mig igen. Juste. Jag svimmade i skolan idag också... HAHA.. ovanligt säger jag bara -.- hah så då fick en i skolan skjussa hem mig.. Hahah, många som har skjussat mig idag ;) Nej,men nu ska jag sluta skriva ingen kommer orka läsa det här iaf :P

Kommentarer
Postat av: Jasmine carlsson

hihiiih :) <3

2011-11-12 @ 22:37:01 | URL: http://jasseminos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: