Haha, galet.

Jag just nu.
Haha! Det blev en sjuk kväll igår. Först kom malin hem till mig och då hade hon typ sett en varg så vi var alldeles uppspelta, vi var sjukt rädda asså. Men sen efter ett tag så tog vi moppen till jp lite spontant sådära. Och då var vi med Fredrik, Algott och Jp. Och sen var några till där. Och så bada dom jacuzzi och lalala. Sen gick vi in och dom typ spela och ändra massa saker på min och jespers fb. HAHA! sen vid typ 12- halv 1 så skulle jag o malin åka hem men då hade dom gömt våra hjälmar och jackor så vi fick inte åka hem förens 1 typ. Haha, och sen hände det massa saker orkar inte berätta.
Sen idag så ska jag vara med malin också. Vi får se vad vi hittar på. Något kul spontant lär det iaf bli. Haha!
Men nu så ska jag äta ngt. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: