Herregud vilken dag.....

Vilken dag asså! Jag svimmade stående mitt på bussen till skolan på morgonen, åkte amubulans, fått haft 20 olika sladdar + dropp+ syrgas på mig+ suttit på sjukhuset i mer än 6 timmar, tagit minst 10 olika sprutor+ haft världens utredning. Och jätte mycket. Så sjukt läskigt. Haha. Det äckligaste är att jag kommer bara ihåg att jag mådde så sjukt illa på bussen sen vaknade jag upp på sjukhuset med 20 olika slangar och med en såndär syrgas runt ansiktet och dropp i armen, Och då hade jag tydligen varit helt borta i 2 timmar... Fatta om jag fick panik ?! Och sen helt plötsligt så ska man åka ambulans. Haha, aja! Lite pinsamt bara för jag vet inte vad jag gjorde eller någonting.. Haha! Så det blir kul att höra vad alla säger imorgon om det.. Men aja! jag kom hem vid 3 ungefär och då kom min kära vän Steffi hem till mig och vi pratade om massa saker och så lämnade hon lite saker till mig. Men nu så ska jag äta, Puss!
:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: