jag måste ha något fel i huvet.

Helluuuuuuu :)
idag så stannade jag hemma från skolan. Så hela dagen har jag typ legat helt död och
tittat på massa filmer Nolife.se ... Haha! Astråkigt. Jag tror jag seriöst aldrig mer ska vara hemma själv igen,
för det är så grymt tråkigt att liksom sitta där helt själv, ha ingen att prata med elr skratta med.. Så jag har typ inte pratat elr skrattat på hela dagen förens nu.. För nu sitter jag och garvar åt precis ALLTING. Asså seriöst, jag kan inte sluta garva det går verkligen inte. Det MÅSTE vara något fel på mig?! Jag har liksom garvat under hela tiden jag har skrivit detta inlägg. Jag måste söka hjälp för humörsvängningar.... blallaöfdkösfkdslöafködsaföd
hehehe! Herrå! :)
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!! jag var bara tvungen.... skönaste bilden asså xd

Kommentarer
Postat av: Evve

Ja man tror det ska vara asgött att vara hemma från skolan men det är verkligen dötrist :P

2011-10-11 @ 16:45:43 | URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Camilla F - Design & Foto

Svar: Åh tackar :)

2011-10-11 @ 18:20:09 | URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: