NI MÅSTE LÄSA!! wooho, grymt taggad!

HEEEELLLUUU!
Vill bara säga att det har varit en så sjukt bäst dag idag. Först i skolan rullade det på som vanligt, inget speciellt. Sen ååååh, okej! jag kan inte skriva nu typ för jag är så sjukt taggad inför imorgon.... :S:D okej, amen iaf! sen så direkt efter skolan så åkte jag och Jessica till täby, och åt på tacobar (hehe, det bästa jag vet) och sen så shoppa vi en del. Fick med mig jordens skönaste o hur snygga jeans som helst hem och en thshirt/magtröja. Wihoo! och sen iaf när vi skulle gå hem, åååh!!! NI MÅSTE LÄSA DET HÄRRRR!Då ska vi gå såhär och är påväg ut, och då kommer en tjej ut från kicks och stoppar mig och Jessica. Och frågar oss om vi är intresserade av smink, och då svarar jag såklart ja och jessica nej, Men så då frågar hon oss om vi vill bli sminkade av riktiga makeupartister och bli fottade och grejs, så jag blir sjukt taggad och svarar såklart ja! men jessica sa först nej men jag lyckades övertala skitungen! :D Woooho, så imorgon klockan 4 kommer jag och Jessica bli sminkade och fotade utav kicks och en massa grejs, Wohoo, mer kan jag tyvärr inte berätta!! åååh , vi är så grymt taggade! Detta gjorde verkligen min och Jessicas dag. Okej, men iaf sen drog vi hem efter en massa kaos där med bussarna som vanligt. Och nu sitter jag och äter och ska duscha efter det. Sen så ska jag äta 10 kilo pigelinglass så jag inte har ont i halsen tills imorgon! :) Aja, pusss!
Det jag köpte.. Fast det är inte dom jeansen, men ungefär sådär ser dom ut :)

Kommentarer
Postat av: M

GUUUD VAAAD KUUUL BÄÄSTUUUS, är dock inte förvånad du ser ut som en modell ! Jag älskar dig finaste bästavän <3

2011-10-28 @ 15:33:49 |
Postat av: badbollen

3 och 5!

2011-10-28 @ 16:36:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: