Don't wait for the perfect moment, take the moment & make it perfect.

bild från igår. ena mitt öga är helt sajko!
haha, iaf kan berätta att det var askul igår på den där sminkfoto saken igår. Bara att vi kom försent så hon som sminka mig kunde bara göra en snabb sminkning. Men ah, det var askuligt! Fast roligast var nästan fotningen.
Haha! fotografen tyckte jag hade ett sexigt smile :S men ah orkar inte berätta mer om igår nu. Ni får fråga mig om ni vill veta ngt.

Men idag är det fredag. Och jag har höstlov nu, HUR NAJS?!  Woohoo! Jag har faktiskt ingen aning om vad som händer i veckan, hehe! jag är SÄÄÄÄMST på planera, så jag känner att det är inte ens värt ett försök att testa planera. Så jag får göra som jag och malin brukar göra, lite såntdär spontan saker :d höhö! men nu så ska jag fixa mig lite, och sen får vi se vad som händer. Puss!

Kommentarer
Postat av: Majlin

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG

2011-10-28 @ 17:55:19 |
Postat av: Majs :D

Asså herregud vad snygg du är ! :O

2011-10-29 @ 00:36:07 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: