SAKNAAAAAAAAAAAR.

Tjoo snyggingar!
Hela dagen i skolan idag har jag varit så sjukt deppig. Haha, jag kände mig verkligen som ett emo när jag satt där i min egna lilla värld och lyssna på musik. Haha, nejrå.. Men jag saknar en viss person så sjukt mycket. Så jag håller på dö. Men sen efter skolan drog jag till eftis och var där med Buster och Steffanie, och då var det sjukt kul! Sen drog jag hem någon gång vid 4,5. Sen dess har jag varit hemma. Men nu är jag glad iaf för just nu sitter jag och snackar med Andreas som jag träffa i Italien :D Åhh, saknar mina italienpojkar :( Felicia kommer du ihåg? HAHAHAHA!
Men nu ska jag forsätta snacka med den pojken, vi hörs!
bebiiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: