bästata.♥

Jag och bäästavän idag ♥
Tjoo !
Just nu sitter jag och dunkar justin bieber, haha ovanligt ;) Nejmen.. Jag är så sjuukt trött så jag håller på att dö. Precis när jag kom hem idag slänge jag mig på soffan och somna sen vakna jag och åt, sen somna jag igen och så vakna jag för inte så länge sen och då fick jag värsta paniken och trodde jag hade sovit bort hela dagen, haha asknas. Men jag funtar på att gå och lägga mig ännu en gång till nu, för jag är så sjukt seg och jag känner att det inte finns ngn anledning till att vara vaken just nu. HAHAHA!
Okej nu vet jag inte ens vad jag pratar om, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: MAJLIN

Jag älskar älskar älskar älskar dig ! ♥

2011-09-22 @ 19:46:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: