jag ska aldrig mer gå i skogen.

Usch. Denna dag har varit så sjukt onödig.
Den börja med att jag åkte till skolan, och då märker jag att INGEN är där
i från min klass. Så då fick jag vara med 9a istället. Och då skulle vi tydligen gå
i skogen halva dagen?! Så där gick jag med mina vita converse i regn och skog.
Vääääääldigt kul -.-  +att vi gick vilse. Så jag fick lite damputbrott där då och då, för jag
haaaatar verkligen att gå i skogen, det är så äckligt och ueeek. Haha, och en gång
då var jag så sur så att jag satt mig ner på en stubbe och var assur. Haha!
Men sen tillslut så gick vi hem och då forsatte jag vara med 9a och hade
lektioner med dom, fast jag gjorde inte så mycket men iaf . Sen sista
lektionen då satt jag i ett rum med Hampus, Jp och Daniel och då var jag deras lärare.
Eftersom jag är så grym på no :D Haha! Men ah. Sen drog jag hem och llalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: