mina älsklings muppar <3

hehe, bästa mupparna det där ♥
Tjoooooooo !
Hahah, märkte nyss att jag har inte skrivit någonting typ. Men iaf, i fredagas så åkte jag först in till norrtälje me Jessica, haha kuligt! sen var jag ju med malin. Haha galeetttt, vi gjorde parodier och åkte runt på moppen och trallala, sen på lördagen och söndagen kmr jag inte ihåg vad jag gjorde men sen igår så åkte jag in till norrtälje igen me Steffi och då köpte jag hårfärg o en halsduk o ett par jeanstights. Och sen när vi skulle åka hem träffa vi min underbarling felicia , och då blev det helt kaaaaos. Det var slagsmål där och asmkt. Orkar inte berätta om det. Men sen åkte jag och Steffi hem till henne till slut och färga mitt hår. Sen drog vi hem till mig o titta på idol.
Okej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska snacka med min lilla mupp nu. HA DE BRA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: