Tjooho!

Sry för dålig uppdatering denna vecka men jag har gjort så sjukt mkt, hela veckan är fullproppad med saker att göra :S
Måndagen: Var på eftis, haha så jäkla töntigt namn men iaf..
Tisdagen: Åkte jag till täby med Jessica
Onsdagen: Åkte jag till norrtälje med Steffi
Torsdagen: Var med Steffi och baka haha vi faila som vanligt ;d
Fredagen: Yxlan med Malin och träffa robin o jocke och några till :)
Idag: Ska till ngn i min släkt för den fyller år, och sen sova över hos min kusin
Imorgon: Vara med min kusin sen dra hem och sooooooova !
Sen + skolan på allt det där ! Usch.
Tom Jp & hampus . Roliga pojkar det där ♥
HAHA! jag och Jessica på eftis. GULLIGT!
Jag och Jessica i täby♥
Såå söt!
jag
så nu får det räcka med bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: