Grym kväll.

Tjaaa!
Jag kom nyss hem nu. Jag vet inte om jag har berättat det, men jag går i skolan i några dagar på loven. Så idag och igår har jag varit där och jag ska dit imorgon också. Haha, det suger verkligen! Men vad gör man när man är ig barn och lärarna hotar än med att sätta ig om jag inte går dit, haha!.. -.-
Haha, men idag var det väldigt segt att gå upp klockan 7 eftersom igår kväll var jag på fest i bygdegården (madde fyllde år) Men ah det var värt det, det var verkligen en lyckad kväll! Najs folk, najs musik, mycke dans hahaha....
Så ja, Tack folket som var där! :)
Men nu så ska jag ringa Steffi och hitta på nått med den filuren. Herrå
jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig! du är underbar bästavän!

Kommentarer
Postat av: Maaliinoo

Jag älskar dig !

2012-01-04 @ 12:58:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: